Q/A 1

Hur träffades du & August? - Vi gick (går) på samma skola & vi hade väl kollat in varandra lite & en dag smsade han mig så började vi snacka & det ledde till intresse & att vi träffades dagen innan nyårsafton 2010 & det klickade helt enkelt. Den kvällen fick jag veta att han tyckte om mig & att han skulle fira nyår hos sin kompis Karl som bor på gatan bredvid mig & jag skulle fira nyår med Frida hemma hos mig så vi bestämde att vi skulle ses på nyårsafton. Jag & Frida gick till Karl där August & även Fridas dåvarande kille var. Jag & August snacka & det ledde till lite hångel & där kan man säga att vi blev tillsammans. Det gick väldigt fort men jag ångrar verkligen inte det & vi lärde känna varandra väldigt fort så vi blev bara kärare & kärare.

Vilka är dina favorit skor? - Mina Primeboots helt klart!

Vad har du för kamera? - Nikon D60

Hur många besökare har du varje dag? - 200-300

Vilka bloggar läser du? - Vicky Eriksson, Kenzas, Molly Rustas & massa andra kända bloggar & även kompisars bloggar!

Vem är din förebild? - Oj, har ingen riktig förebild men min mamma ser jag upp till.

Jag älskar verkligen dig och din blogg! - Åh va kul att höra!

Har du någonsin festat med alkohol? Isf vart, när och vad drack du? - Nej

Om du fick välja en affär/sida att bara köpa kläder på i resten av ditt liv, vilken skulle du välja? - Nelly.com dom har nästan allt!

Favoritfärg? - VITT!

Hund/katt? - HUND!!

Buss/båt? - Beror lite på.. men båt är mysigare!

Vänner/familj? - Omöjligt att välja.

Bok/tidning? - Tidning!

Du får ditt barnbidrag men, betalar du alla dina kläder själv eller betalar dina föräldrar lite av det? För du har vissa kläder som är ganske dyra, så hur kan du råd? Eller har du köpt utomlands? Eller sparar du varje månad? - Alltså jag måste väl säga att mitt barnbidrag går nästan bara till mat. Jag får ganska mycket kläder av mina föräldrar men bara det nödvändiga för resten får jag betala själv.

Köper du mycke kläder? - Om du frågar min pojkvän & föräldrar så ja haha.

Hur fick du dina föräldrar att få med på att skaffa navel piercing? - Herregud jag vet inte, jag visade nog väldigt tydligt att jag ville ha det & när jag visade Blomdahls sortiment så gick dom med på det!

hur gör du för att få en så fin hy? - Jag tvättar alltid ansiktet med en speciell tvål som jag har skrivit om HÄR
 
hur gammal var du när du blev tsm med a? - Jag var 12 år.

hur gammal är august? - Han är 15 år alltså född 1997.

vad jobbar dina föräldrar med? - Pappa jobbar på Volvo & mamma jobbar på Skövde bostäder.

DU ÄR BÄST OCH JAG ÄLSKAR HELA DIG. DU ÄR MIN OCH MÅNGA ANDRAS FÖREBILDER, DU ÄR GRYM! YOU ROCK GIRL! - ÅH VA GLAD JAG BLIR!!

använder du binda eller tampong? - att detta ens är intressant, tampong

läst att du solar. vart & hur ofta och hur länge solar du? - Jag solar på Skövdes solarium & det gör jag väl kanske 1-2 gånger i månaden & jag solar 63 rörs så jag solar i 18 min.

solar du i bikini då? - I trosor

använder du ngn olja för att bli brunare? - Nej det gör jag inte

vilken ålder började du? - När jag var 13 & snart skulle fylla 14.

vad sa dina föräldrar? - Dom har inget emot det så länge jag inte solar för ofta.

vilket handbollslag går du i? - Skövde HF!

Hur många läsare har du per dag? - 200-300

Kan du svara i videoblogg? - Kanske nästa gång!

vad använder du för smink? - Mascara, ögonbrynspenna & brynskugga.

vad använder du för ansiktsprodukter? - Läs HÄR

vart har du tagit din navelpiercing, hur mycket kosta det och hur gammal måste man va för att ta det? - Jag tog den på Hårtrix, det kosta 1000 kr, alltså när jag skulle ta så var det egentligen 15 årsgräns men jag är färdigvuxen & mamma var med när jag beställde tid så fick jag göra det.

favorit klädesplagg? (visa gärna bild) - Mina nya jeansshorts klicka HÄR

favorit skor? - Mina Primeboots!

favorit affär? - Har ingen favoritbutik, det beror liksom på vad man ska köpa.

favorit stad? - Gillar verkligen Göteborg men Stockholm är riktigt grymt!

favorit land? - Måste nog vara Spanien för har knappt vart någon annanstans.

favorit färg? - VITT!

är du mogen för din ålder? - Förstår inte riktigt hur du menar, men om du menar i beteendet så kan jag inte svara på det utan fråga folk som känner mig.

Vart köper du dina navelpercing smycken? - Jag köper mina på olika ställen men Punkt shop i Stockholm, Piercing.nu, Rockflame.se osv.

några bra modesidor? - Där man köper kläder? Isf nelly.com!

Vill du gifta dig med Agust ???? - Hihi själklart vill jag gifta mig med min August.

hur får du råd med så dyra saker? - Alltså antingen sparar jag eller så får jag av mina föräldrar men ganska ofta så betalar jag hälften & dom hälften.

favoritämne? sämsta ämne? - Engelska är roligt & musik, hatar NO

favoritlärare? - Tom Ström tror jag för han lär ut bra & är snäll!

dina tre bästa tjejkompisar? - Jag har fyra som verkligen jag litar på & kan snacka med & som bryr sig & det är Alma, Sanna, Wilma & Filippa.

dina tre bästa killkompisar? (förutom augusti) - Åh lätt Ivar & Anton ;)

har någon bloggläsare någonsin sagt till dig irl att din blogg är bra? (någon du inte känner) - Ja det har väl hänt

Har du din naturliga hårfärg nu?? - Nix, jag är egentligen superblond!

Vilka bloggar läser du? - Läs längre upp :)

Hur många läsare har du per dag? - 200-300

Hur mycke pengar får du i månaden? - Barnbidraget som ligger på lite över 1000 kr.

Kan du lägga upp en sminkvideo på hur du sminkar dig till skolan? - Kan jag göra någon gång!

Vilken klass gick du i när du började sminka dig? - Oj det minns jag inte men typ i femman började man väl med lite mascara.

Har du egen systemkamera? Isåfall vilken? - Nikon D60
 
Har du en förebild? Isåfall vilken och varför? - Som jag skrev förut, min mamma är en bra förebild för mig för hon är så himla bra på alla sätt & vis!

Facebook/instagram? - INSTAGRAM

Favoritmat? - Thaimat!

Du skulle ju till Spanien i sommar, ska du dit själv med din pojkvän? - Nej vi åker med min familj!

Vem är din bästa tjejkompis? - Sanna

Bästa killkompis? - August är den enda killen som verkligen jag litar på & kan snacka med så det är han.

Vad är ditt drömjobb? - Jag vill ha en skönhetssalong där jag fixar till bryn, gör naglar, fixar hår osv.

Har du några djur? - Jag har två råttor (Milo & Zixten) & på söndag ska jag åka & hämta vår nya familjemedlem Viggo som är en liten hundvalp på 8 veckor!
 
Favoritämne? - Musik & engelska

Är du nöjd med ditt utseende? - Alltså vissa dagar är bättre än andra & detklart jag vill ändra på vissa saker!

Tycker du att du är bortskämd? - Både ja & nej

Har du iPhone 4/4S? - Iphone 4s

vilken av de hårfärger du haft gillar du mest? - Jag gillar typ alla.. Men jag trivs väldigt bra i den som jag har nu!

hur gammal var du när du började spela handboll? - Jag var 5 eller 6 år!

är du bra i skolan? - Jag är inte dålig

om du fick leva utan dator/mobil vad skulle du ta? - MOBIL<3

favoritämne? - Musik & engelska.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart köpte du dina primeboots? Vart kan man köpa sånna?

Svar: På Jolina i Borås! Finns på nätet & i andra städer än Skövde
amandawigholms.blogg.se

2012-06-27 @ 09:25:55
Postat av: Alma Ahlrik

<3

2012-06-27 @ 09:54:28
URL: http://almaahlrik.blogg.se/
Postat av: malou

åhhhh gillar verkligen din blogg !

2012-06-27 @ 11:25:20
Postat av: Anonym

Hej! Du tog ju din navelpiercing med Blomdahl, men hur längre fick du vänta innan du kunde sola o bada o träna osv? Du är bäst! Kram

2012-06-28 @ 12:12:30
Postat av: Filipps

Puss på dig mandis! Du är bäst

2012-06-28 @ 15:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0