TIPS #1

TILL HUDEN:
Bild 1. Detta är en slags tvål som jag tvättar mitt ansikte med varje kväll & den har verkligen gjort underverk med min hy, jag har nästan aldrig finnar eller något annat. Jag märker direkt att min hy blir sämre när jag inte har använt tvålen på några dagar. Jag använder den som sminkborttagning & den tar bort sminket superlätt & det är riktigt skönt att jag slipper använda massa andra ansiktsprodukter. Tyvärr så finns den inte att köpa i vanliga affärer utan man måste beställa den. (kanske finns i någon lifebutik?). Men jag tycker verkligen att ni ska testa denna tvål!

Bild 2. När man solar solarium eller solar på sommaren så vill man ju behålla sin bruna färg & då är det viktigt att man håller kroppen fuktig genom att smörja in sig när återfuktande kräm. Denna body lotion är superbra för att den innehåller LITE brun utan sol så den ger dig lite extra färg samtidigt som den återfuktar din hud. Jag brukar bara använda den i slutet av sommaren. Man får inte så jättemycket färg så man behöver inte vara så noga när man smörjer in sig med den som man måste när man använder vanlig brun utan sol. Den kommer från apoteket och den kostar inte alls mycket, kommer inte riktigt ihåg men den ligger väl runt 50 lappen skulle jag tro. Som sagt återfukta ALLTID din hud om du vill behålla din färg.

Kommentarer
Postat av: lisa

http://www.foreverliving.se/sv/vara-produkter/djur/aloe-liquid-soap



o.o

2012-03-10 @ 15:53:36
URL: http://lisaranta.blogg.se/
Postat av: alicia

haha, fräscht ^

2012-03-16 @ 13:12:26
Postat av: Ella

Vilken hemsida beställer du salva ett ifrån, tacksam för svar! :)
btw: fin blogg!

2012-07-10 @ 21:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0