Dag 1

  • Jag har faktiskt ganska dåligt självförtroende.
  • Jag hatar folk som ljuger, snackar skit eller inte håller vad dom lovar.
  • Jag tycker om mitt handbollslag superduper mycket, har så himla kul tillsammans!
  • Jag är så otroligt kär i min fina August.
  • Jag ÄLSKAR överraskningar, det är mest att tanken med överraskningen som gör mig glad, liksom att någon vill göra något för att få mig glad!
  • Mitt hår har slutat växa eller det växer men det är så skört så det går av hela tiden. 
  • Jag visste inte att man kunde älska någon så mycket som jag verkligen älskar August.
  • Jag HATAR folk som smackar, usch får damp på sånt!!!
  • Om någon gör något som är det minsta lilla dumt eller störande precis när jag har vaknat kan det förstöra hela min dag. Vill alltid vakna av något som gör mig glad.
  • Jag saknar faktiskt mitt ljusbruna hår men ändå gillar jag mitt naturliga blonda.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0