THE THING

Igår skrev jag ju att jag & mamsen skulle skulle gå & göra en sak som jag har längtat efter & nu tänker jag berätta! Klockan 16.30 hade mamma & jag bestämt med min frissa att vi skulle komma till henne för det är nämligen så att jag äntligen ska göra min efterlängtade hårförlängning(!!) så vi beställde hår i rätt färg & beställde tid när detta ska bli av. På tisdag nästa vecka vid kvart i fyra så ska mitt drömhår bli mitt hår!!! Jag är riktigt glad för mitt hår är jättekort just nu & det går av HELA tiden så nu har jag fått nog av det korta. Var även på gymmet med August & Rikard efter skolan & nu ikväll har jag & filippa vart ute & förbränt lite fett haha. Imorgon är det spanska prov & känner mig faktiskt ganska förbered! nu ska jag sova men innan jag gör det så slänger jag in en bild på en annan tjej som min frissa har gjort hårförlängning på, så himla fint & ser supernaturligt ut!! PUSS


Kommentarer
Postat av: julia

hej, beställde du ditt hår från frisören eller beställde du det själv? vad kostade det? svara gärna i ett inlägg :)

2012-10-04 @ 16:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0