Oct. 01, 2012

Är verkligen så himla himla glad idag. Igår hade jag & August 21 månader tillsammas så sov hos honom. Denna dagen började med att jag vaknade upp bredvid världens finaste kille (kunde absolut inte börjat bättre) sen har jag gjort so-prov som gick så jävla bra, eller det kändes grymt så får se vad betyget blir! Sen så har jag solat, vart i kyrkan på föreläsning som va såååå sjukt bra & intressant & sedan var jag på handboll. Men en annan grym sak är att imorgon ska jag & mamsen gå & göra en sak som jag så länge har väntat på!! Ni får reda på det imorgon, hihi är så jäkla glad! Skolan går super just nu, har världens bästa pojkvän, familj & vänner & jag mår så sjukt bra. Åh jag är så förbannat lycklig & kär!!! Vet inte hur många gånger jag har skrivit det nu men åhhh!!! Jag hoppas på en lika bra dag imorgon men nu ska jag sova. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0