FUCKING AWESOME

Min dag har verkligen varit blandad. Jag har mått allmänt dåligt & tappat min älskade mobil så den inte fungerar. Men nu är jag så fruktansvärt glad för idag bokade vi flygbiljetter till spanien & det bästa av allt är att min älskling ska åka med! Så den 11 augusti sitter vi på ett plan till Spanien. Längtar som satan! Sedan har jag snackat med Fanny & imorgon ska vi ta en fika efter skolan & bara snacka, ska bli riktigt mysigt! Har även bestämt mig för att vara stenhård mot mig själv nu när det gäller sötsaker, jag får inte käka godis mer nu & herregud hur ska det gå.. Ska också träna hårdare & försöka dra ner på andra gottigheter. NU tar jag min sista godisbit. WISH ME GOOD LUCK! Nu ska jag lägga mig på sängen & försöka få tag på min prins. X

Kommentarer
Postat av: Maja :)

Jätte fin blogg! :)

2012-05-11 @ 19:41:08
URL: http://majaafzelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0