MR. FEELGOOD

Igårkväll körde vi igång med handbollen igen & fy satan vad go träning det var! Det har vart skönt med ett litet uppehåll men det är riktigt skönt att köra igång igen! Nu håller jag på att städa min svinstia som pappa brukar kalla det (mitt rum) Ligger kläder överallt & har ingen ordning alls. Juste det går ganska bra med att inte käka så mycket sötsaker, eller jag har fuskat lite men det är på bättringsvägen! Höromdagen fick jag hem ett par Jeffrey Campbell i modellen Foxy som jag ska ha på skolavslutningen, dock trodde jag att jag hade beställt i vanligt svart skin men tydligen hade jag beställt med svart ormskin¨n... Inte vidare snyggt men har ändå börjat gilla dem mer.. Har tänkt att skicka tillbaka dom men dom som jag egentligen vill ha är slut överallt vilket gör mig sjukt sur! Så får se om jag behåller dom med ormskinn eller inte.. Vi hörs PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du visa en bild på skorna? :) fin blogg!

2012-05-17 @ 14:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0