LYCKLIG

Åh va ni är gulliga alla mina läsare, får massa fina kommentarer här på bloggen & på andra ställen! Ni är bäst! Tänkte skriva lite om vad jag har gjort dom senaste dagarna. I torsdags efter skolan drog jag & August till simsjön & badade (årsdopp för min del) sedan drog båda på träning & efter träningen drog vi upp till hans sommarstuga igen & sov där, riiiiktigt mysigt ställe! Gick upp vid sju tiden & fixade oss & sedan drog vi till skolan. I fredags efter skolan drog jag med August & Nisse ut på banan, rätt segt att gå i fyra timmar haha. Efter det drog August till en kompis & lite senare kom han hem till mig & sov här. Idag har vi varit & kollat på min lillasyster i som har spelat klassfotbollen & käkat god mat i solen på Augusts balkong med hans föräldrar. Imorgon drar vi & kollar ytterligare en dag på klassfotbollen, imorgon spelar min klass så vi ska kolla på dom & andra klasser. Inatt får jag sova ensam i min lillasysters säng för det går inte sova i min säng pga att imorse skulle jag var gullig mot min fina kille & ge honom frukost på sängen & självklart  snubblar jag & häller ut all oboy på hela min bänk & i sängen så det luktar så mamma ska städa det imorgon. Haha och ja vi torka upp det men det luktar ändå. Nu ska jag kolla på resultatet i eurovision & sedan hoppa i säng & prata med min kärlek. PUSS

Kommentarer
Postat av: Alicia blåder

Jag tycker det är så kul att se nån skriva på sin blogg att den är lycklig! Eftersom ibland kan det ju påverka dom som läser det också. Alla bara skriver hur jobbigt dom har det osv (även jag ibland haha). Fortsätt med det, you rock girl!

Kram

2012-05-29 @ 07:34:12
URL: http://aliciabl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0