HOS AUGUST

har inte bloggat på ett tag nu men tänkte passa på att göra det nu. Häromdagen var jag & fikade med Fanny & det va riktigt trevligt! Resten av veckan har bestått av träning & plugg typ. Igårkväll drog jag till August & sov här. Nu sitter jag hemma hos honom & han drog alldeles nyss ner till kyrkan för klockan elva är det dax för hans konfirmation så runt halv elva ska jag & hans pappa gå ner till kyrkan där vi möter resten av de i Augusts släkt som ska med. Efter själva delen i kyrkan så går vi hem hit igen. Förövrigt så tar min förkyldning/allergi död på mig! Juste imorgon kommer min kära barndomsvän hit till Skövde eller hon är här nu men vi ska ses imorgon! Vi träffas kanske bara ett par gånger om året för hon bor i Falun.. Simma lugnt! X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0