HAPPY

Två bilder från min torsdag & fredag. I torsdags hade vi släktkalas för mamsen & papsen, riktigt trevligt! Igår var jag med min fina kille & myste vi framför nickelodeon & sedan drog vi till golfbanan där han ställde sig & slog lite! Sedan gick vi hem till August där vi käka & kolla på någon film med hans mamma men va vi så trötta så vi gick & la oss i hans säng & kolla klart på filmen. Somna nog vid ett tiden eller något. Efter att vi hade käkat frukost så skulle August plugga så jag drog hem & nu sitter jag & väntar på att Sanna ska komma för ikväll ska vi nämligen ha lite tjejmys med lite gott & film, kommer bli super! Hon kommer nog vid sex tiden & då drar vi & handlar! Nu ska jag plocka upp lite kläder PUSS

Kommentarer
Postat av: Mellie

Du är så fin. Kan du inte göra en video eller något på hur du sminkar dig :)

2012-05-19 @ 19:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0