2012-05-22

image descriptionimage description
Två bilder från en toppenkväll med världens bästa sanna. Min lördagskväll tillbringade jag med sanna, vi gjorde egen supergod caessarsallad (på första bilden), åt massa god frukt som jordgubbar, vindruvor, mango & ananas & pratade om allt mellan himmel & jord. Sanna är så himla enkel att prata med. Vi har för det mesta samma syn på saker & ting & jag litar på henne till max! Så himla bra är du sanna! I söndags vaknade jag vid elva tiden av att jag fick ett litet sms från min favorit kille där han skrev att han skulle komma till mig, jag trodde inte han va seriös men helt plötsligt slår någon upp min dör & hoppar på mig i sängen haha. Där kan man säga att han rädda min dag för blev riktigt glad! Vi hade en mysig dag tillsammans som vanligt med sol, glass, golf & massa pussar. Men vid fem tiden skulle han spela golftävling så då drog jag & papsen till gymmet & körde ett riktigt bra pass! Juste jag & sanna har bestämt att börja gymma tillsammans så nu väntar vi bara på att hon ska skaffa gymkort så ska vi köra häcken av oss! I måndags hände inget speciellt, hade en urgo träningen på berget med löpträning, & fys! Idag tisdag har jag varit med min prins & fyfan vad jag älskar den där grabben, åh kan inte sluta le när jag tänker på honom! Nu ska jag sova! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0