MIN HELG

Tänkte berätta lite om min helg. Fredagen spenderade jag hos världens finaste kille, vi chillade bara och myste. På lördagen drog jag upp till idrottshallen för att kolla på mitt lag när dom spela match & sedan stannade jag & några till för att kolla på somby när dom spela. När jag kom hem så slängde jag på min nya bikini & gick ut & sola. Senare på kvällen cyklade jag & frida till kvantum & köpte jordgubbar & lite annat gott. Hon spenderade kvällen här & vi hade det kul & mysigt! Idag började jag dagen med en smoothie & plättar vilket var redigt gott, senare vid 10 hade jag samling för klockan 11 var det dax för match mot byttorp där vi vann med två bollar, sedan va det att slänga i sig en banan & sedan var det match mot lidköping som gällde och även den matchen vann vi, gött! Sen var det match igen för min del med 97erna mot guldkrocken men tyvärr så förlora vi den. Även denna kvällen spenderats med min fina August, har haft det supermysigt & jag är verkligen glad att jag har den grabben alltså! Min helg har varit bra! PUSS

Kommentarer
Postat av: Philippa

Jättefin bikini! men du kanske ska börja träna? -.-'

2012-04-07 @ 21:23:25
Postat av: August

det där skulle du inte sagt!

2012-04-07 @ 23:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0