ÖGONBRYN


Tänkte tipsa lite om vad jag använder till mina ögonbryn. Jag börjar med att måla hur jag vill ha ögonbrynet LÖST med pennan (använder H&M's) sedan applicerar jag ögonbrynsskuggan med en brynpensel (köpt på lindex). Jag använder Make up store's ögonbrynsskugga, den passar allas bryn & har riktigt bra färger! Jag brukar blanda den ljusaste & den bruna för jag passar inte i väldigt mörka ögonbryn. Ett tips är att lägg ner tid på dina bryn för dom gör hela ditt ansikte & när du ska plocka dom så MÅSTE du planera hur du ska plocka för annars blir det bara fult! Jag tycker det är snyggast med lagom kraftiga ögonbryn, det är skitfult med jättesmala eller jättestora. Megan Fox har riktigt snygga ögonbryn så hennes kan man sträva åt haha. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0