WHEN LOVE TAKES OVER

Hallå alla läsare hehe. I onsdags spenderade jag dagen uppe på billingebadet med min kära vän Malou, på kvällen drog jag & August till min sommarstuga & där hade vi det bara allmänt chill & bra! Vi spelade massa Yatzy, gick på promenad, sola, bada, myste, pussades, sov, åt god mat & badade bastu. (Glömde säkert något men haha.) I fredags när vi vaknade va det inte speciellt bra väder i Karlskoga (där vi har stugan) så vi packade ihop våra saker & åkte hem till soliga & varma Skövde! När vi kom hem drog jag & August till hans stuga där vi badade, grillade, paddlade kanot, spelade Yatzu & kollade på OS-invigningen. Sov hos honom & vi vaknade runt 12 & gick upp & käka frukost & kollade på andra avenyn♥ Sedan drog vi till stan för att köpa present till August mamma som fyller år idag & för att käka lite. Efter det drog vi upp till hans stuga igen & kolla på handbollen Sverige mot Danmark. Nu ska jag borsta gaddarna & sedan hoppa i säng för imorgon klockan 08.00 rullar bilen mot ullared med mamma & syster. Kommer kännas tomt utan min August bredvid mig inatt, har haft honom vid min sida nästan varje natt denna veckan & imorgon åker han till Uddevalla i några dagar :( XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0