SOM SÅ MÅNGA GÅNGER FÖRR

Över ett år gammal bild. Min dag har varit en sån där slappardag, ganska tråkigt men ändå skönt. Tog mig en vääääldigt behövdlig löprunda också, det kändes verkligen att det va ett bra tag sen sist.. Kommer kännas i min stackars kropp imorgon. Och sen har jag kommit igång med egenträning här hemma när det gäller styrka! Har ett litet program som jag kör VARJE kväll & det har jag verkligen hållit fast vid vilket känns supergött! Måste komma i "form" nu innan spanien! Aja får se vad morgondagen erbjuder, hoppas på att få någon som sover bredvid mig iaf! Nu ska jag snart sova för ska upp tidigt imorgon.. PUSS

Kommentarer
Postat av: bella

kan du lägga upp träningsprogrammet? :)

2012-07-21 @ 18:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0