TAGGADE INFÖR ULRIK MUNTHER

Vid sju tiden drog jag, mamma, Evelina & August till Hjo för att kolla på Ulrik Munther som spelade på hamnfesten.  Va la sådär, hade förväntat oss lite mer om man säger så haha. Men söta blir vi iaf på kort haha bilden i mitten är så jäkla skön på August, kunde verkligen inte sluta skratta! Imorgon har jag inga speciella planer, eller måste till stan för att fixa en grej på banken & sedan ska jag antagligen sola med August om inte han har golf. Sen MÅSTE jag ut & springa imorgon! På kvällen ska vi bort till mamma & pappas kompisar men är lite osäker på om jag ska med.. Vi hörs puss!

Kommentarer
Postat av: Nessa

du är sjukt jävla fin

Svar: tack detsamma sötis!
amandawigholms.blogg.se

2012-07-13 @ 22:26:17
URL: http://Http://Liltessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0