SUPRISE

Kvällen igår började med att August kom & hämta mig & sedan drog vi till hans sommarstuga där vi skulle ha en "myskväll" bara han & jag. Efter en stund kom plötsligt Anton & Frida. Dom tre hade fixat en liten grillkväll för mig, så jäkla goa! Vi åt kött, pommes & bearnaise det va sjuuukt gott. Sedan fixade killarna jordgubbar, glass, maränger & chokladsås & det satt verkligen inte fel! Vi myste mest resten av kvällen & sedan sov jag hos august. Vi vaknade vid ett idag & vi har mest bara myst hela dagen. Imorgon klockan 09.00 har jag tid hos frissan, ska äntligen få bort min äckliga utväxt! PUSS

Kommentarer
Postat av: Filippa

Finaste mandaaa

Svar: min finaste filippa
amandawigholms.blogg.se

2012-07-13 @ 00:28:38
URL: http://filippanyman.devote.se
Postat av: ▲ elinnsaaa

ååhåhh finaste babe!!!

Svar: Du är finast hjärtat mitt!
amandawigholms.blogg.se

2012-07-13 @ 14:41:03
URL: http://elinisabella.webblogg.se
Postat av: Anna

Så sjukt fin är du Amanda!!! :o Min kompis i Skövde har hört dig sjunga och säger att du är sjuuuuukt bra,kan inte du lägga ut en video när du sjunger?! Kram ha de
Bra!

2012-07-21 @ 12:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0