BABY

Igår drog jag till August vid två tiden & klockan fyra hängde jag med till hans träning som va två timmar.. Sen drog vi hem till mig & jag hade fixat jordgubbar som va doppade i choklad & en ros till honom hehe hoppas han blev glad! Han drog innan fotbollen för han skulle se den hos sin morfar. Han kom även förbi en liten sväng idag så jag fick mysa lite med honom för vi kommer inte ses på nästan en vecka för han åkte på partille cup vid fem tiden idag. Dock kommer vi nog ses på fredag för då ska jag & Fanny ner till Göteborg för att kolla på honom. Åh vill så himla gärna också åka på partille men vi fick inte ihop ett laag vilket SUGER! Så är det ibland. Nu ska jag duscha & kolla på någon film i min ensamhet..Åh saknar min AUgust redan :( PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej , kan inte du berätta lite om ditt & August förhållande, hur ni funkar ihop , vad som är bra/dåligt. Ge tips på 'förhållandesaker' om du förstår? T.ex äta ute tsm är viktigt?
Grym blogg & stor förebild..

Svar: Haha alltså jag vill inte dela med mig av min relation med min pojkvän så i detalj. Men om man vill ha ett fungerande förhållande så är det självklart viktigt att uppmuntra & att äta ute är verkligen supermysigt & det funkar alltid! Kram!
amandawigholms.blogg.se

2012-07-03 @ 23:12:46
Postat av: Ella

Hejsan Amanda! Jag är alma's kompis som du kanske vet men jag undrar en sak.. Varför kommer aldrig du upp till Falun och hälsar på? Skulle vara roligt att träffa dig eftersom jag har hört så mycket om dig. Kram

Svar: Hej! Jo vi har faktiskt sagt att jag ska komma upp till Falun nu i sommar! Vore superkul att träffa dig med! :)
amandawigholms.blogg.se

2012-07-04 @ 00:39:56
URL: http://ellafinne.devote.se
Postat av: anonym

åh kommer ihåg när du visade dina levis short, vill mer än gärna veta vart du köpt/beställt dem och hur mycket det kostade! Skulle bli jätteglad för har letat överallt efter ett par snygga...

ps. du är verkligen superfin och verkar så himla snäll! Kram

Svar: Kontakta mig privat så säger jag :)
amandawigholms.blogg.se

2012-07-04 @ 16:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0