Q/A 2

Tjafsar du & August mycket? - Haha vi tjafsar inte mycket men alltså alla par tjafsar väl lite ibland

Hur gör ni när ni löser de isf? - Brukar aldrig va några problem, vet inte hur man ska säga att vi löser det utan det bara blir så haha.

Var köper du mest kläder? - Underkläder köper jag mycket på H&M & Lindex & kläder köper jag mycket på nätet.
 
vilken film sort kollar du helst på ? - Jag älskar alla filmtyper, men helst kollar jag på en romantisk komedi.

kan du lägga upp bilder på ditt rum? - Har faktiskt gjort det klicka HÄR

vad har du för parfym ? - Jag har Juicy Couture Viva La Juicy, Hollister & Ralph Lauren Big Pony Pink!

Kan du lägga upp en sminkvideo? - Ja det kan jag när jag har tid!

Vad använder du gör smink till vardags? Kan du lägga upp en bild på det? - Inget att lägga upp bild på haha använder bara mascara, ögonbrynspenna & brynskugga.

Ögonskugga eller eyeliner? - Ögonskugga!

Gillar du One Direction? - Nej det gör jag inte.

Favoritartist? - Lars Winnerbäck

Tycker att du och August passar perfekt, hur länge har ni vart ihop? - Ett & ett halv år alltså 18 månader!

Favorittröja? Kan du visa bild? - Tar kort på den imorgon!

Lägg upp bild på vilka sminkprodukter, hudvårdsprodukter och hårprodulter du använder :) Och kan du visa i video hur du lockade håret till skolavslutningen?? - Fixar jag!

vilken storlek har du på dina JC skor? ursnygga! Dock blir jag väldigt lång i sånna.. haha pinsamt :) - Haha långis, jag har 39 på mina JC skor!

Tycker du är en bra förebild för mig även om jag också är 98. Sen klär du dig sjukt snyggt :) Hur tänker du när du klär dig? Kollar du på mode tips ? Isf vad ? Hur sminkar du dig? (btw jätte fint :) ) - Gud va gulligt & superkul att höra & framförallt tack! Oj jag tänker inget speciellt men jag använder nästan bara ljusa färger & jag älskar att matcha en enkel outfit med ett par råsnygga boots! Jag sminkar mig bara med mascara & fyller på mina ögonbryn!

Vad är det pinsamast du har gjort? - Har inget jag riktigt kan minnas..

Bästa minnet av 2011? - Min & August mysiga helg i Stockholm.

Favoritaffärer? - Har ingen, handlar där jag hittar något snyggt.

Vad vill du bli när du blir stor? - Driva en skönhetssalong.

Vem är din förebild? - Min mamma.

Btw: Du är så jäkla fin! - Åh tack!

vart köpte du din skinnjacka och för hur mycket? :) - I en av butikerna utanför Ullared & jag gav nog 600 kr för den?

vilken parfym använder du? - Juicy Couture Viva La Juicy, Hollister & Ralph Lauren Big Pony Pink!

Läser dina föräldrar din blogg? Och vad tycker dom om den isåfall? - Ja det gör dom, jag antar att dom tycker den är bra :)

Har du en bra relation med dina föräldrar? - Ja det tycker jag!

Vad tycker din lillasyster om din pojkvän? - Haha hon tycker om honom massor!

Hur gick det till när du gjorde din navel piercing? Steg för steg.... Använde de bedövning? Tacksam för svar!:) - Klicka HÄR för info & nej ingen bedövning.

Kan du lägga upp bild på ALLA dina navel percingar?:) - Ja det kan jag!

hur ofta är du och August med varandra? :) - Så ofta som möjligt typ 3 gånger i veckan kanske?

vad är du minst nöjd med på din kropp? - Mina armar & ben.

vad är du mest nöjd med på din kropp? - Mina ögon & tänder.

När bestämde ni att köpa hund? - Vi har pratat om det ett tag & kände att vi var redo!

Hur kom ni fram till namnet Viggo? :D - Jadu, vi satt & fundera lite på namn & då kom jag på Viggo & de andra gillade det!

Använder du string? - Ja det gör jag.

Vilken parfym använder du? - Läs längre upp :)

Vad stör du dig på? - Folk som smaskar, folk som är otroligt högljuda för att söka uppmärksamhet, folk som klagar hela tiden & framförallt falska människor.

Favoritplagg? - Mina jeansshorts!

Rökt ? Druckit? - Testat

Har du och agust bråkat någon gång? - Ja detklart vi har men aldrig allvarligt, ett förhållande utan bråk är ju som vodka utan alkohol.
 
Köper du grejer du verkligen vill ha själv eller brukar dina föräldrar köpa det? - Det är olika, det beror på vad det är!

Varför är du så himla sjukt fin? - Åh tack sötis, jadu jag vet inte jag brås väl på mina föräldrar? ;)

Vilka Skövde bloggar brukar du kolla? - Hanna D, Ellen, Alice, Hanna S, Sanna A, Filippa, Joanna, Sanna M, Lovisa, Linn osv..

Beställer du hellre kläder från nätet än att köpa från de vanliga butikerna här i Skövde? - En del handlar jag på nätet & en del i Skövde men tycker att Skövde har så himla tråkiga affärer så föredrar att shoppa i Göteborg eller Stockholm.

Favvo märke? - På kläder är det nog Odd Molly, dom har så himla mycket fint! Dock äger jag inte så många plagg därifrån men det kommer fyllas på!

vad är de sämsta med August? - Finns inte något dåligt med honom.

Använder agust kondom när ni har sex? eller käkat du p-piller eller ngt liknande? - Det är inte något som jag skriver om i bloggen utan om det är så viktigt att veta så fråga mig privat ist.

har du någonsin varit orolig över att bli gravid efter du & agust har haft sex? - Haha alltså vafan.

varför uppdaterar du så jävla dåligt för? du väntar några dagar tills du tagit en, eller fler, bra bilder på dig och saker runt dig, sen skriver du ett långt inlägg om vad du gjort de senaste dagarna. varför uppdaterar du inte bara "normalt"?? efter vad man läser att du gör på dagarna så verkar du ju inte så himla upptagen JÄMT. och juste, du ser bra ut, så du behöver inte vänta med att lägga upp bilder tills du fått en bra modelbild, ta bara en och lägg upp :) - Ärlig talat så bestämmer väl jag vad jag ska skriva i min blogg & när jag ska blogga? Har du tänkt på att det kan finnas anledningar till att jag inte har bloggat som inte jag vill komma ut med på bloggen? Nej precis. Mer foton kommer.

Brukar du fixa dig mycket inför skolan eller går du i mjukis typ? (brukade för det är sommarlov) - Det beror lite på vad jag orkar, vissa dagar pallar jag knappt bry mig vad jag har på mig & då är det skönt med ett par mjukisar!

Vart hade (första gången) och har du och August sex? (alltså hos dig eller honom eller...?) - Haha hos honom.
Hur ofta har ni det? - Det anser jag som en för privat fråga :)

Vad har hänt mellan dig och Frida Fundahn? :) - Jag vill inte ta det här i bloggen för det är mellan henne & mig & att jag mår totalt piss av det här.

kan du inte skriva 5 sanningar om dig själv? - Visst!
1. Jag älskar överraskningar!
2. Jag är slarvig.
3. Jag är otroligt lycklig över att jag har min August.
4. Jag blir bara mer & mer kär i min fina för varje dag som går.
5. Jag önskar att Alma bodde kvar här i Skövde.

Kommentarer
Postat av: Elin

Första gången du skulle hem till din kille, var du nervös? vad tänkte du på då? kram :)

Svar: Alltså ja detklart det va lite pirrigt första gången. Vad jag tänkte på kommer jag inte ihåg haha.
amandawigholms.blogg.se

2012-07-01 @ 10:47:08
Postat av: alice

jobbigt att förlora en bästakompis men keep your head up high och förr eller senare kommer ni att bli vänner, kram :)

Svar: ja det är det verkligen men nu är allt löst vilket känns skönt. Kram :)
amandawigholms.blogg.se

2012-07-08 @ 16:55:34
URL: http://aewaldsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0