MIN VECKA

Dålig update denna veckan men har haft fullt upp med massa kul. Har varit i göteborg i onsdags & fredags. I onsdags va jag med mina efterlängtade tjejer Amanda, Frida & Elin, vi kikade på gothia, strosade runt lite i affärer & hade det riktigt roligt! I fredags åkte jag dit med August & Simon, vi körde samma race & kolla på gothia, shoppa & hade de sjukt kul! Sov hos August i fredagsnatt & i lördags drog vi till billingehus & spela äventyrsgolf & badade på badet, hade det verkligen super kul & mysigt! På kvällen kom August & hans föräldrar hem till mig, vi käkade gott & hade det trevligt! August stannade hos mig den natten & idag har vi spelat golf i över fyra timmar.. Efter golfen gick jag hem & la mig i sängen & somna två timmar för va så jäkla trött. Nu ska jag hoppa in i duschen & sedan packa för imorgon vid 10 tiden så går mitt & Augusts tåg till Stockholm. Vi kommer redan på tisdag men blir skönt att komma bort lite från Skövde! Juste det är bara 20 jäkla dagar tills jag & August drar till Spanien, fan vad jag längtar!! Vi hörs PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0