La la love

Gud va längesen jag blogga! Har vart nästan fullt upp för min del, förra veckan på torsdagen drog jag & fanny ner till göteborg & shoppa lite & kika på partille cup, hade superkul även fast jag inte mådde speciellt bra haha. Igår drog jag & Frida till Hjo & käkade supergod glass i hamnen, dock blev det ingen lång stund för min hund mådde inte så bra. När vi kom hem käka vi pizza & vid tio tiden kom August & Anton till mig så vi var här en stund sen drog vi & köpte godis. Killarna drog hem ganska tidigt men Frida sov hos mig inatt! Vi hade tänkt att vi skulle vara så duktiga att gå ut & röra på oss vid 10 tiden men vi vakna vid elva & låg kvar i sängen tills typ tolv. Vid ett kom en tjej som köpte mina Hunter stövlar som jag sålde. När jag & Frida åt en sjukt god frukost som bestod av pannkakor, grädde, färska jordgubbar & hallon kom August hit så han fick lite också. Frida drog efter ett tag & August drog vid fyra tiden. Men ikväll ska han hämta mig vid sju tiden för han har tydligen pysslat ihop en överraskning till mig så jag är riktigt nyfiken.. Ni får höra det imorgon för sover även hos honom ikväll. Nu ska jag käka lite kladdkaka & ta en dusch. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0