SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

vad är det bästa med din pojkvän? :) - Går inte välja ut en grej hela han är så jäkla bäst!
vilken kändis i världen skulle du vilja byta liv med för en dag? och varför?:) - Oj det skulle typ va Kenza för hon är reser så mycket och verkar ha ett grym vardag!
favoritämne? :) - Svenska & musik!
vad gillar du mest? julen eller din födelsedag? - Julen utan tvekan, den är mycket mysigare!
vart köpte din pappa det nya ''j c '' skalet? - Ingen aning!
är du och Frida bästisar? umgås ni ofta? :):) - Ja det är vi & vi umgås så ofta vi kan!
varför är inte du och frida lange bästavänner längre? - Haha det va ju längesen men jag har mina själ varför jag sluta umgås med henne.
kan inte du svara på frågorna i ett videoinlägg? - Videoblogg är så fult haha!
hur många unika besökare har du varje dag? - runt 300
är du lycklig med august? - Jag är otroligt lycklig med August!
vart köpte du den där bikinitoppen som du hade i spaninen? - H&M!
hur många besökare har du? - runt 300
din bästakompis??:) - Frida Fundahn
Kommer du satsa på handbollen?- Ja det kommer jag!
Tror du att du och august kommer ha ett förhållande om 3 år? - Man vet aldrig vad som händer.. Men jag hoppas verkligen att vi är det!
Vilket lag är sveriges bästa f98 handbollslag enligt dig/ditt lag? - Tror Skogås
Har ditt lag något lag som ni ser som ''förebilder'', ett 98a lag alltså. - Haha ingen "förebild" som är ett lag.
Skulle du anse dig själv som bortskämd ? :) - Nej det tycker jag inte.
Vilka fem personer kan du berätta allt för (inte August /syskon/föräldrar) :) ? Oj, alltså jag har väldigt svårt att lita på personer så.. August är liksom den som jag kan säga allt till!
Tycker inte du att det är pinsamt att träffa din killes föräldrar? - Haha absolut inte!
Vad heter alla i din familj? Mamma Christina, pappa Thomas & lillasyster Evelina
Vad använder du för parfym? - Viva La Juicy!
Älskar du din kille på riktigt? - Herregud jaaaaaaaa!
Vet du några affärer i Skövde man kan köpa en äkta mössa med päls boll? Eller a, en sån mössa du la ut (: - Spirit :)
kolla på Instagram ,och såg ut som du har ppiercing i naveln har du de ? :) grym blogg amanda - Haha det var ett skämt dock önskar jag mig det i födelsedags present! Tack!
är du kåt? - Som ett djur! haha
har du mögliga strumpor? - Nej tyvärr men jag har ett par med ostdoft!
Är du oskuld ? :) -Wops nixpix!
Vart köper du dina linnen som du har under stickade tröjor, eller volang linnen? (: - Tessie & H&M :)
Kan inte August gästblogga någon gång? Vore skitkul!!! - Han har faktiskt lovat att göra det så håll koll! ;)
hur blev du och August tillsammans? - Vi hade sett varandra i skolan & sen en dag fick jag ett sms från honom och sen smsa vi ett tag & jag kände att det var något intressant med honom & dagen innan nyårsafton skrev jag och frida "Någon som vill träffa oss?" & då skrev han att han ville det så jag & frida drog till stan för att träffa honom. Vi skulle mötas vid ingången till Commerce & när vi går där & jag får se honom.. Alltså gud jag blev helt mållös.. Jag minns hela den kvällen, August drog ner mig i massa snöhögar & massor. När jag kom hem loggade jag in på msn & han var inne & vi började skriva med varandra som tusan & sedan skickade han det där meddelandet som gjorde mig så jäkla glad, mitt på skärmen stod det att han tyckte om mig & självklart skrev jag att jag tyckte om honom också! Det visade sig att han skulle fira nyår hos Karl som bor riktigt nära mig & jag skulle fira med Frida så hon & jag drog till Karl & träffa dom. Sedan stod jag där i armarna på världens finaste kille med våra läppar tätt ihop. Sen den kvällen har vi varit ett par & man kan säga att vi gick väldigt snabbt in i ett förhållande men herregud vad glad jag är att vi gjorde det för jag är verkligen världens lyckligaste med honom! Idag skrattar vi åt att vi var så omogna när vi blev tillsammans haha men herregud vilken tur att vi var så omogna!
när du och August bleev tsm, vem fråga vem? - Ingen som fråga precis..
Vilka är dem 5 tuffaste lagen för er att möta i handbollen?:) Lidköping, Skogås, Tumba, Torslanda(?) sen vet jag inte.
Vilket är ditt sämsta ämne i skolan? - Hatar SO!
Har du mycket märkeskläder? - Nja inte så jättemycket
Om du får månads peng,hur mycket får du? - Jag får barnbidraget alltså 1050 kr.
hur hög är din statestik? - Runt 300
färgar du eller målar du ögonbrynen :)fin blogg - Jag målar dom, tack!
Vad har du för parfym? - Viva la Juicy
Hur många seriösa förhållanden har du haft? - Ett & det är det som jag har nu med August :)
Vad kosta din mössa med pälsboll? - Den vita kosta 600 & den gråa 200
Hur kär är du på skala 1-10? - 110!
Har du och August ett seriöst förhållande? - Ja det har vi!
Tack för alla frågor & hoppas ni är nöjda med svaren! PUSS

Kommentarer
Postat av: du är fan 98 bara.

öh va är du inte oskuld ?

2012-01-09 @ 19:43:38
Postat av: sandra

Hur länge har du och august vart tillsammans??

2012-01-11 @ 20:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0