SHOPPING I GÖTEBORG

På bilden: Randig baströja, mössa med pälsboll, pälsväst, Hunky dory tröja♥, Viva La Juicy parfym från Juicy Couture, massa trosor & ett sött armband med kristaller.
Detta köpte jag alltså i Göteborg, är verkligensuper nöjd dock blev denna bild riktigt dålig speciellt på Hunky Dory tröjan, så slänger upp en bild på bara den! Och trosorna ser as stora ut men det är storlek S haha. Hittade även saker som jag ska önska mig i födelsedagspresent! Just nu ligger jag & myser med mig själv.. Men imorgon blir det mys med älskling, skönt! PUSS

Kommentarer
Postat av: Filippa

Naaajs hörreduu

2012-01-07 @ 21:28:45
URL: http://filippanyman.blogg.se/
Postat av: hanna

JÄVLIGT SNYGGT!

är du typ rik?

2012-01-07 @ 21:39:41
Postat av: Moa

lägg upp bättre bild på pälsvästen också!

2012-01-07 @ 22:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0