30 JANUARI

Tänkte slänga in ett litet inlägg nu när jag har tid! Efter skolan idag drog jag ner till stan för att sola och sedan gick jag till mammas jobb & vänta på att hon skulle sluta, sen gick vi & beställde tid för att pierca min navel (!), iiiiih glad tjej kan jag säga! Sen drog vi en snabbis till Elins Esplanad för att kolla om dom hade någon bra bikini men tyvärr så hitta jag ingen.. Just nu sitter jag & pluggar som fan för har prov på onsdag i SO. Klockan 20.15 ikväll så är det dax för träning och efter den blir det nog att äta något & bara ta det lugnt! Imorgon är det friluftsdag & jag & August ska åka skridskor haha vi får se hur det går, sen drar jag med honom hem & sedan är det träning för bådas del! Nu måste jag plugga vidare! PUSS

Kommentarer
Postat av: Freja

Vart ska du pirca naveln? är det inte typ 15 års gräns på alla ställen eller?:)

2012-01-30 @ 21:57:14
Postat av: Amanda Wigholm

Sv; Det är sant, det har 15 års gräns på Evolver men jag ska ta på Hårtrix, tro det eller ej men dem gör även piercingar där!

2012-01-31 @ 08:52:50
URL: http://amandawigholms.blogg.se/
Postat av: bella

2012-01-31 @ 17:51:05
Postat av: bella'

hur gick det med skridsko åkningen ? :)

2012-01-31 @ 17:52:35
Postat av: elin

hur ska du göra när du ska spela handboll då? :)

2012-01-31 @ 21:11:37
URL: http://elyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0