12-01-05


Har inga riktiga planer för dagen ska nog städa mitt rum & försöka rensa min garderob som verkligen är behövligt! Tänkte även skriva en önskelista till min födelsedag som är om några veckor, det svåra är ju att jag knappt vet vad jag ska önska mig pga att det nyss var julafton och jag fick väldigt mycket bra saker.. Men jag kanske kan slänga upp önskelistan här på bloggen när den är klar, låter det bra? Kom ihåg att fråga på frågor i frågestunden också! Svarar när jag tycker att jag har fått tillräckligt med frågor, passa på att fråga nu dude's! XOXO

Kommentarer
Postat av: wilma dahné

Snyggingen sjäälv!

2012-01-05 @ 13:02:48
URL: http://wilmad.devote.se
Postat av: Emma

Yo! Undrar bara, eftersom du inte var på träningen och du skriver att du inte har några planer för dagen, om du är sjuk?

Hang on there dudeeeeeeee. :)

2012-01-05 @ 13:06:15
Postat av: Filippa

SNYYYYYYGG!

2012-01-05 @ 14:30:43
Postat av: Alma Ahlrik

Satans vad vacker du är!!!! Saknar dig, lägg upp listan. xoxo A

2012-01-05 @ 14:44:04
URL: http://almaahlrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0