ALL STAR BABY

Kände att jag behövde ett par nya vita converse för mamma fick slänga mina gamla för att dom var så trasiga haha. Dessa ska jag hålla VITA vilket jag inte gjorde med mina förra. Fick även en fråga om vad för skor jag ska satsa på i sommar & hur jag ska matcha så jag tänkte svara på det även i detta inlägg. Jag kommer satsa på mina höga vita Converse, mina låga vita Converse och Primeboots! Hur snyggt & enkelt är det inte med bara ett slappt vitt linne, jeans shorts, vita höga (eller låga) Converse, ett par pilot Ray Ban & en slarvig bulle på huvudet!? Galet snygg måste jag säga! Till en sån outfit passar även Primeboots men om det är en riktigt varmdag & man ska dra t.ex till Liseberg så föredrar jag nog Converse! XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

skulle vilja veta var du oftast köper dina kläder? du har så grymt fin klädstil!

kram

2012-02-08 @ 21:23:29
Postat av: ,

jätte snygga!



kan inte du tipsa om saker man kan köpa till sin kille på alla hjärtans dag? behöver verkligen tips.

ska du köpa nått till august? skulle va kul och veta :)

kram kram

2012-02-09 @ 20:34:17
Postat av: alice

Vita converse passar till ALLT! Uppdatera lite nu då Amanda!

2012-02-10 @ 21:59:15
URL: http://aliceannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0