-

Bild från förra året i Spanien. Måste börja med att be om ursäkt för den hemskt dåliga updaten, jag har egentligen ingen anledning till varför jag inte har bloggat men har bara inte orkat. Under tiden jag har varit borta har jag hunnit med två stenhårda löpträningar + fys, haft en grym dag på sommarland men August & Anton, vart & kollat på The amazing spiderman på bio med Malou & Frida, tränat min första handbollsträning denna säsong, ätit glass med min fina pojkvän, pussat på min fina pojkvän, packat inför Spanien & massa annat! Idag ska jag iaf packa klart, träffa Frida & sedan åka till min kusin & lämna min lilla vovve för imorgon drar vi till Spanien!!! Usch känns så jäkla jobbigt att lämna bort min bebis men vet att han kommer ha det bra & om en vecka ses vi igen! Jag kommer inte updatera i Spanien för vill bara njuta av den veckan som jag & min prins är där. Kommer hem till Sverige nästa lördag vid tolv tiden på kvällen/natten där stannar vi en natt i Stockholm innan tåget går någon gång på eftermiddagen på söndagen. Kommer sitta & fixa lite tidsinställda inlägg så ni har något att läsa iaf! Skriver nog ett hejdå inlägg imorgon! Ni får ha det bäst för det kommer jag ha! ADIOS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0