JAG LEVER

Vill bara säga att jag lever & förlåt för dålig update. Igårkväll kom min efterlängtade kille & hämta mig & sedan drog vi till honom & myste framför Tintin innan vi gick & la oss. Åh den där känslan att få somna i världens finaste killes armar.. den är obeskrivlig. Vi vaknade vid tolv, käkade frukost & sedan drog vi & spela minigolf (standard haha) Sen drog jag hem en stund medan August träna & efter hans träning kom han & hämta mig så drog vi & myste hos honom & drog till pizzerian. Sover ensam inatt vilket är tråkigt & ensamt.. Ska upp tidigt imorgon för har en valp som vaknar vid åtta tiden & behöver göra sina behov & busa (tjoho) men som tur är så kommer min fina & håller mig sällskap! Tänkte köra dagens åsikt snart så ni kan väl kommentera vad ni tycker att den ska handla om! Nu ska jag slå på en film i min ensamhet & sedan sova, vi hörs imorgon. GODNATT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din åsikt om tjejer som kränker andra och tror dom e världens snyggaste!

Btw jätte fin blogg :)

2012-08-03 @ 17:53:03
Postat av: Mikaela

hm,din åsikt om att alla måste klä sig likadant för att passa in,typ alla dessa krav nu förtiden.
kramos

2012-08-04 @ 11:08:56
Postat av: Anonym

För tio år sedan lade tjejer upp naken bilder på sig själva för att få pengar, idag gör tjejer de för att få likes. Vad tycker du om det? Vad skulle du göra om du tillexempel va mamma och så såg du en sån bild på din dotter?

2012-08-05 @ 21:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0