YOU LIGHT UP MY WORLD

Gud jag är verkligen kass på att hålla mig uppdaterad här! Igår drog jag & August till hans sommarstuga & sov där, hade det supermys! Finns verkligen inget bättre än att somna & vakna bredvid honom! Tyvärr så hade han något med konfan idag så vi åkte redan ifrån hans stuga vid tio. Idag har jag bara tagit det lugnt, städat mitt förbaskade rum (om man ens kan kalla det rum..) & strax ska jag & mamma åka till Coop för att handla lite tills imorgon. Jag & min favorit ska fira valborg tillsammans & även fira att vi har varit tillsammans 16 månader! Blir nog mest mys & käka gott. Sen kanske vi hittar på något vi får se. Måste även hoppa in i duschen ikväll för imorgon ska jag äntligen färga min utväxt, seriöst den syns så fruktansvärt mycket & det är verkligen fulaste som finns med utväxt! Ska nog även ta en 18 minutare imorgon! Vi hörs PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Faan va snygg du är Amanda!! Vart har du köpt dom byxorna ?



Puss på dig

2012-05-05 @ 23:59:17
Postat av: Älskar dina skor! Undrar bara en grej, vad tycker

Älskar dina skor! Undrar bara en grej, vad tycker du om för musik och gillar du One Direction?

2012-05-06 @ 11:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0