MIN HELG

Som jag skrev i fredags så firade jag min prins igår på hans födelsedag. Drog till han vid två sedan vid tre kom hans släkt & vi käka tårtan & kika på handboll. Sen drog jag, august & hans föräldrar till Riviera & käka suuuupergod mat! Sen gick vi hem till August igen & kika på tv & sedan hoppa vi i säng & vi somna nog ganska sent. Imorse så väckte August mig vid tio tiden för då skulle vi göra oss iordning & sedan gå på gudtjänst, ritigt segt va det men inte värre än vad jag hade trott. Jag tog bussen hem vid ett & självklart så var jag så klantig så jag glömde min nyckel & ingen var hemma. Men jag hade sån tur att August & hans mamma kom & plocka upp mig så jag fick åka med hem till dem. Där käkade vi lite gott & sedan drog vi till Augusts kusin Sally som fyllde åtta år idag för lite släktkalas. Sedan har ju August fått sin moppe så självklart är han helt fast vid den haha. Nu har jag precis käkat lite ananas & druckit en smoothie. Jag har haft en jättebra helg & det hoppas jag att ni också har haft! Imorgon efter skolan ska jag ta en fika med Sanna, kommer bli super för va så länge sen sist! PUSS

Kommentarer
Postat av: anonym

vad heter appen på iphone när du gör sådär med bilderna? samma bild 2 gånger :)

tacksam för svar här kram

2012-04-23 @ 16:11:37
Postat av: Amanda wigholm

Sv; jag använder ingen app utan jag laddar upp samma bild två gånger i storleken 400 ist för 900 som jag brukar ha :)

2012-04-23 @ 18:10:26
URL: http://amandawigholms.blogg.se/
Postat av: A

ÄÄr du aldrig med frida längre?:/

2012-04-24 @ 16:01:23
Postat av: Mathilda

Fin och bra blogg! kika gärna in på min:)

2012-04-25 @ 20:01:39
URL: http://lifeaskarnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0