KÄR I EN ÄNGEL


Min dag har varit redigt seg, jag & mamma tog en snabbsväng till Elins Esplanad & köpte en ny mascara & lite saker till mitt hår vilket jag verkligen behövde. Vid sju ikväll kommer min favorit hit & han sover även här inatt. Åh vad jag har saknat honom, mer än en vecka sen jag träffa honom senast! Imorgon kan vi inte ligga & dra oss hela dagen för vid ett så har August match som jag antagligen följer med & kollar på! Jag kommer nog inte blogga ikväll utan jag ska bara mysa & pussa på August. PUSS

Kommentarer
Postat av: teresia

Du är så sjukt fin Amanda!

Hur får du din hy så fin ? Du verkar lixom inte ha några hudproblem ;)

Använder du mycket smink och vad isf ?, undrar oxå hur du gör dina ögonbryn..fyller du i dom och vad är ditt bästa tips vad gäller allt detta ? :)

Kram!

2012-04-13 @ 19:48:27
URL: http://teresiabasteraas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0