FUCK YOU I'M FAMOUS

Snygg sommar outfit. Har inte bloggat sen i söndags pga olika anledningar men igår var jag på stan & fika med sanna som jag skrev att jag skulle göra, det va så himla mysigt vi satt & snackade om nästan allt möjligt i 2 timmar. Det var riktigt kul att träffa henne för det va så sjukt längesen! Idag drog med August till stan för han skulle kolla sin syn, jag traska omkring på stan tills han blev klar, då drog vi hem till mig en snabbis & sedan gick vi till ranchen där han & Nisse körde lite golf. Sedan drog vi hem till mig & sen va det dax för han att träna! Har myst lite för mig själv ikväll. Jag & August har bestämt att vi ska ut & springa minst en gång i veckan nu när båda har uppehåll i handbollen så imorgon efter skolan så ska vi ta & springa en runda, känns gött för behöver någon som peppar mig när det gäller träning & det kan ju inte bli bättre än att ha min egna pojkvän som peppar mig! Nu ska jag kolla klart på BB. PUSS

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

åh du är för go alltså! vi får se till att träffas oftare hörru!

kanske kan ta någon dag och ha lite tjejmys hemma, kolla någon film och mysa till det! hör av dig<3

älskar dig finaste

2012-04-27 @ 21:17:03
URL: http://sannajosefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0