23.13

Bild från när jag var blond. Ska precis hoppa ner i sängen för att sova men tänkte slänga in ett inlägg först. Idag kommer jag somna som en stock för hela min kropp är död, igår sprang jag en runda & körde lite fys med mig själv och idag hade vi löptest med handbollen & det gick faktiskt grymt & jag är supernöjd! Dock känns det verkligen i mina ben, mage & rumpa. Min favorit är i Stockholm & pryar eller vad man säger i en vecka vilket inte är så superkul för jag saknar verkligen homom så jäkla mycket! Tack gode gud för att man kan smsa & ringa! Tänker också lite extra på min stackars mormor som ringde från akuten nyss. Nu ska jag smsa lite med min prins och sedan sova. Godnatt dude's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0