- ARG

Jag är så jäkla trött på folk som sitter framför en skärm & trycker ner människor. SÅ JÄVLA PATETISKT! Jag har fått kommetarer om att jag borde träna mer för att jag inte är "smal". Och den idioten som har skrivit det använder olika namn när den kommenterar, hur jävla dum tror den personen att jag är? Det finns något som kallas IP- nummer! Och ja, jag kommer kolla upp vem idioten är. Sånt här får mig verkligen att inte vilja blogga. Jag funderar ärligt talat på att skita i bloggen & sluta blogga totalt för det är inte värt att göra det när man inte får någon respons alls. Jag har ALDRIG varit den smala tjejen. Jag har alltid varit mullig men nu TRÄNAR jag och tycker själv att jag är smal, visst jag är inte så smal som vissa andra som FÖDS smala. Jag har banne mig fått kämpa för att få den kroppen jag har idag. Jag är stolt & glad över min kropp, den fungerar som den ska. Och om någon vill kalla mig tjock så fine men jag vet att jag INTE är tjock. Jag är så jäkla trött på det här. Även fast jag är nöjd med min kropp så tar jag åt mig, mitt självförtroende genom åren har varit ett av mina stora problem & det vet jag att många andra tjejer också har, men det är ju fan inte konstigt när alla tjejer som syns utåt är smala som satan, perfekta läppar, perfekt hy, perfekta bröst, långt fint hår osv. Det är ju inte konstigt att det är som är! Så snälla ni som sitter & trycker ner andra människor dra åt skogen. Ni är fan inte värda ett piss mer än vad vi andra är!


Kommentarer
Postat av: August

den som skrev de ska nog ta och be om ursäkt för min familj är inte den roligaste att bråka med när dom är sura..

2012-04-07 @ 23:45:55
Postat av: -

du tjock?

skojar dom eller? jag tycker du är sjukt fin & snygg hela du!

2012-04-08 @ 00:24:57
Postat av: .

Waaaat du är ju hur fin som helst! Hur kan han/hon ens säga så? Strunta i den personen du är allt utom tjock, tycker du är skitfin!

2012-04-08 @ 08:08:00
Postat av: iffff

Du är jättefin amanda:)

2012-04-08 @ 10:53:31
URL: http://wicchje.blogg.se/
Postat av: emma

du är jättefin!

2012-04-08 @ 12:33:47
Postat av: Emilia

Gud du är typ världens finaste! Bry dej inte om den personen, den är bara avundsjuk!

2012-04-08 @ 13:57:49
Postat av: .

ta inte åt dig, du är inte tjock!

2012-04-08 @ 14:37:11
Postat av: anna

du är jätte fin amanda !

2012-04-08 @ 18:31:06
Postat av: ▲ elin

ta inte åt dig amanda, du är det finaste som finns. älskar dig ♥

2012-04-08 @ 20:07:43
URL: http://eym.blogg.se/
Postat av: gabbiee

så rätt.

du är sjukt fin!

2012-04-08 @ 22:28:51
URL: http://6aabbii3.bloggplatsen.se
Postat av: tilda

Även om du tar åt dig, gör inte det! Du är sjukt vacker och man behöver inte ha den perfekta kroppen. Liksom who the fucking cares? Du är fin som du är glöm inte det! Och om du vill sluta blogga så gör det, om du mår bättre för det så gör det! Världen går ju inte under för det! Folk som dom kan dra åt helvete, att kalla en smal person för tjock är ju bara patetiskt!

Kram amanda !

2012-04-08 @ 23:28:18
URL: http://tildasara.devote.se
Postat av: Hanna

du om någon borde verkligen inte ta åt dig! du har ju typ alla tjejers drömutseende? du har dina ögon, kropp, hår och allt! så du borde inte lyssna på vad den idioten har att säga om dig! just saying.

2012-04-08 @ 23:33:58
URL: http://noviis.blogg.se/
Postat av: myssan

Du är vacker och fin precis som du är!

Och du är verkligen inte tjock, du har en ursnygg kropp! Önskar att jag hade ditt utseende..!

Älskar din blogg btw!

2012-04-09 @ 00:09:09
URL: http://mytrnqvist.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej Amanda. Jag tycker du är jättefin på alla sätt och vill inte vara taskig nu men hur kan du säga att du inte har något självförtroende när du har massvis med bilder, och album som "my fat ego" på facebook?

2012-04-09 @ 04:56:02
Postat av: Evelina

tjock? du är jätte Fin!! lyssna inte på såna idioter!

2012-04-09 @ 10:24:11
Postat av: julia

Ta INTE åt dig!

förstår exakt vad du menar!

och jag tycker det är så patetiskt att sätta sig bakom en skärm och trycka ner folk, och ännu mer patetiskt när dom inte ens vet personens bakgrund!

jävligt jobbigt när man har kämpat och äntligen blivit nöjd. så kommer det nån jävel och ska sabba! Men du ska inte ta åt dig!! även fast jag vet att man tar åt sig för det är sårande ord, så ska du veta att det är inte något du behöver ändra! du är så fin! k

2012-04-09 @ 13:05:43
URL: http://juliaestelle.blogg.se/
Postat av: Louise

Amanda, du är skitfin!

2012-04-10 @ 07:48:43
Postat av: Sanna Andersson

Jag tycker det är så himla tråkigt att läsa att du blir nedtryckt av sådan skit!

Jag tror anledningen till denna idiotiska kommentar är avundsjuka. människan VILL trycka ner dig för att du ska tappa ditt självförtroende, din självkänsla.

& personen är rent ut sagt avundsjuk på dig och allt det fina du har Amanda.

Du har allt, allt för att må bra ellerhur?

Du mår bra i dig själv, och låt ingen förstöra det!

Du är världens finaste tjej,och det kan jag lova att människor håller med mig om.

Och dina vänner älskar dig för den du är.

Kram.

Ps. tycker om dig goding ds.

2012-04-15 @ 08:57:08
URL: http://sannajosefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0