Svar på frågestunden!

favorit affär ? - Hmm BikBok tror jag!
favorit smycken ? :) - Jag trivs bäst med armband men tycker halsband är riktigt fint dock har jag inget som jag gillar
Vad heter dina system-kameror? - Nikon D60 & Konica Minolta
hur lång är du? - Jag är tyvärr bara 161 cm.. Dock vill jag bli ungefär 170!
trivs du med din hårfärg? - Ja det gör jag än så länge!
vad lägger du mest pengar på i månaden? - Kläder
vad är din favorit färg? - Vit!
får du månadspeng? isf hur mkt :) - Jag får mitt barnbidrag som ligger på 1050 kr tror jag..
är du oskuld? - Tycker att du kan lista ut det själv :)
har du tröttnat på din kille någon gång? - Det är omöjligt att tröttna på honom så nej
gillar du att blogga? - Ja annars skulle jag väl inte gjort det?
vilka bloggar läser du? - Skövdebloggar och andra kompisars bloggar typ :)
ska du och din kille till sälen?, det va nån som sa det, fett söta är ni! - Yes vi var i sälen ganska nyss. Åhh tack!
vad heter din bästa kompis ?( förutom august ) - Frida
vad är ditt favorit minne? - Kan inte välja ut ett!
brukar du få inpiration från kändisar med typ kläder? - Nej jag brukar för det mesta få inspirition av folk på stan, olika hemsidor och sånt :)
vad brukar du använda för smink? - Foundation, rouge, mascara och ögonbrynspenna.
vad använder du för parfym? - Acqua Di gioia!
vilka är dina bästa kompisar ? - frida
vilka skulle du vilja träffa som du inte träffat på länge? (förutom august) - Ellin och Kenza som bor i Frankrike!
favoritbloggar? - sarahtjulander.se
brukar du ta inspiration någonstans ifrån med kläder eller tar du på dig det du själv tycker är snyggt ? - Självklart får jag insiration men jag tar aldrig på mig npgot som jag inte tycker är snyggt.
vilket datum blev du och august tillsammans? gulligt par är ni ! - 31 december 2010 :) Tack!!
när är frågestunden över ? - nu ;)
vad önskar du dig av mig i julklapp!? - Älskling det vet du nu <3
vad är viktigast för dig i ett förhållande? - Att man trivs med varandra och att man kan vara sig själva med varandra och självklart att man älskar varandra.
kan inte du göra ett "sång" videoinlägg? - Jodå det kanske vi kan ordna ;)
är du oskuld? - Inget som jag svarar på här :)
hur många seriösa förhållande har du haft? - Ett och det är det jag har nu med August :)
hur länge har du och din kille vart tillsammans? - 11 månader och en vecka idag :)
har du och august haft sex?? - Som sagt inget som behöver komma ut på bloggen ;)
vem vill du lära känna ? - Förlåt men den frågan var konstig.
varför är du så sööööt? :D - Haha du är söt Alice!
det är någonting i din blogg som fattas, och jag tror att det är videos.. kan du inte videoblogga?? :) - Ärligt talat så tycker jag det är lite fånigt att sitta och prata med en kamera.. Haha
om du var tvungen att välja, hur skulle du "vilja" dö? (drunkna, mördad, osv..) - Somna in helt klart!
hur lång är du? - Ynka 161 cm
hur länge har du spelat handboll? - Jag började i handbollskola när jag var fem så jag har spelat i 8 år :)
håller du på med ngn mer sport än handboll, isf vilka? vilka sporter har du gått i? - Nix, jag har gått i fotboll också men inte längre!
favorit film? - Forest Gump <3
största rädsla? - Ormar och andra djur typ
vad gör dig arg? - När någon är sprider falska ryckten och snackar skit backom ryggen på en.
har du lätt att visa känslor? - Ohja det har jag verkligen!
finns det någon i din klass som du inte gillar? - Haha ja!
har du en stark relation med dina föräldrar? - Ja det tycker jag
är du nöjd med dig själv? - Nej
vilken kroppsdel är du nöjdast med? - Typ ögonen om jag måste välja
kan du spela några instrument? - Yes spelar piano!
favorit plats, ställe? - August famn<3
godaste maten? - Thai/kina mat!

Kommentarer
Postat av: elin

haha asså mena typ om du har några som du vill lära känna lite bättre typ om ni pratar och så på fb , msn vad som helst som du vill träffa osv..haha konstig fråga jag vet men säg ;) ?

2011-12-08 @ 20:34:10
Postat av: g

snälla , lägg upp en videoblogg på när du sjunger ! SNÄLLA

2011-12-08 @ 21:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0