ETT ÅR ♥

För exakt ett år sedan blev det vi. Herregud jag finner inga ord. Jag är helt mållös. Varje gång jag ser dig eller får vara i din närhet så pirrar det i hela mig, jag är så jävla kär. Det här året har varit den bästa tiden i mitt liv, att få dela så många stunder tillsammans med dig är oslagbart. Att få känna dina vibbar och att veta att du älskar mig för den jag är, herregud tiden har gått så jäkla snabbt men när man blickar tillbaka på året så har vi hunnit göra så mycket tillsammans. Jag minns det som igår när jag såg dig där hos Karl på nyårsafton och jag visste att du tyckte om mig och sen när du gick fram till mig, när våra läppar möttes herregud jag sväva på moln! Senn just den kvällen har jag varit som beroende av dig, det är helt omöjligt att vara utan dig. Jag minns när jag var i Spanien i två veckor och jag saknade dig så jävla mycket så jag grät. Vi snackade i telefon i timmar, jag ville bara hem och ligga i din famn. Du har stöttat mig igenom så mycket & du har alltid tröstat mig när jag är ledsen. Du är den som lyser upp mitt liv. Jag skulle inte klara mig utan dig. Jag älskar dig mest av allt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0