"Dag 6 - Vad är kärlek"

'Kärlek för mig är när man har någon som man alltid kan gå till och som ställer upp för en i vilket väder som helst, någon som älskar en för hur man är och inte för hur man skulle kunna vara. Att kunna dela flera fina minnen och stunder med varandra, kunna skratta och gråta tillsammans. Och att när man vaknar på natten och känner ett pulserande hjärta vid sin sida och känner hans armar runt om sin kropp, jag kan säga er att just där känner jag mig som tryggast, när jag ligger där och hör hans andetag och känner hans varma kropp tett intill min. Kärlek är så himla vackert. Kärlek för mig är det som är mellan mig och August, jag är så himla lycklig med honom och det är så skönt att kunna slappna av och bara vara sig själv med honom och veta att han älskar mig för just den jag är. Från att jag stiger upp på morgonen tills jag går och lägger mig så tänker jag på honom, även på nätterna kan jag drömma om honom. Jag älskar dig är det vackraste ord man kan få höra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0