Dag 2 - Det som betyder mest

Det som betyder mest för mig är att jag vet att jag har världens bästa kille vid min sida som alltid ställer upp och finns där när jag behöver honom.och att veta att han älskar mig lika mycket som jag älskar honom, att få dela all kärlek med honom. Jag vet att han alltid står på min sida och skyddar mig, han hjälper mig genom allt. Det är så underbart att veta att jag kan prata med honom om precis allt och att han ALLTID får mig att le och vara lycklig. Allt blir så mycket lättare med honom på min sida. Men att veta att han BARA är min är nog det allra bästa, att veta att han är min egen hjälte som ställer upp i alla väder, jag älskar dig över allt annat august ♥. Sen betyder även min familj otroligt mycket för mig, jag älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0