Dag 1 - Presentera mig själv

Jag är en tjej som är 13 år och fyller 14 i februari (alltså född 1998), jag bor i staden Skövde tillsammans med min mamma, pappa och lillasyster i en villa. Jag brinner för handboll och jag spelar det i Skövde HF och jag tycker om mitt lag riktigt mycket och trivs riktigt bra med laget! Jag har även världens finaste kille som jag umgås en hel del med, vi har vart tillsammans i cirkus 11 månader! Jag älskar att sjunga och spela piano. Min naturliga hårfärg är egentligen blont men för knappt en månad sedan färgade jag det brunt och jag trivs otroligt bra i det! Nu vet ni lite om mig!

Kommentarer
Postat av: vilma

Kan du lägga upp en film när du sjunger? Och spelar piano kanske? :)

2011-12-01 @ 21:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0